Podczas odbioru przesyłki klient ma obowiązek sprawdzić zawartość paczki w obecności dostarczyciela w celu sprawdzenia czy w trakcie dostawy nie nastąpiło uszkodzenie towaru lub jego braki. W razie stwierdzenia naruszeń, uszkodzeń lub braków towaru należy zażądać od dostarczyciela (kuriera lub spedytora) rzetelnego sporządzenia protokołu z zaznaczeniem zastrzeżeń co do stanu przesyłki.

Właściciel sklepu Art-women nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne towaru powstałe podczas transportu przez firmy dostawcze. Reklamacje w tym zakresie należy zgłaszać bezpośrednio przy odbiorze towaru od kuriera (dostawcy), spisując odpowiedni protokół. Reklamacje dotyczące uszkodzeń będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu uszkodzenia podpisanego przez odbiorcę oraz dostawcę przesyłki.

Dbając o wysoką jakość świadczonych przez nas usług po odbiorze przesyłki klient ma prawo sprawdzić zawartość paczki w celu sprawdzenia poprawności ilości i rodzaju dostarczonego Towaru. W razie stwierdzenia braków towaru lub niezgodności otrzymanego towaru z zamówieniem, klient w ciągu 3dni od odebrania przesyłki zobowiązany jest do poinformowania właściciela sklepu Art-women o zaistniałem sytuacji celem wspólnego rozwiązania problemu, w innym wypadku właściciel sklepu ART-women nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie niezgodności zgłoszone po terminie 3 dni od daty odebrania przesyłki.

Dokładamy wszelkich starań by zdjęcia oraz opisy produktów były aktualne i zgodne z rzeczywistością, jednak nie jesteśmy w stanie wykluczyć drobnych błędów, które nie są podstawą do roszczeń czy reklamacji.

Zdjęcia przedstawionych kolorów lakierów są poglądowe. Ze względu na różnice wynikające z indywidualnych ustawień monitorów, drukarek i innych urządzeń kolory lakierów mogą odbiegać od rzeczywistości.

Wszystkie prawa zastrzeżone, kopiowanie zdjęć, grafik, treści i wszelkiej zawartości portalu www.art-women.pl bez pisemnej zgody jest zabronione.